Lucky day!

hej jag tänkte som sagt berätta om min tur dag igår asså ja hela familjen bestämde sig
för att gå till lisseberg o ha kul o så ville jag att de skulle vänta för jag skulle ducha men så sa de nej ja
blev arg o då började det regna vad tror ni jag blir då
aa sen sa de att de skulle gå ändå så sa jag att jag följer med
o när vi var framme hade de massor av djur i lisseberg typ hästar,ko,får,hundar och ankor alla var fan jätte söta
o kollade på massor där sen åkte jag också det var väldigt roligt sen spelade jag o vann en vit skål i hem grejer hjulet eller något o sen spelade jag o vann en sjärnvins i kramhjulet o valde en elefant kolla en såndan tur dag borde alla ha
här e den :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0