This is the real me






♥jag är kort
♥jag får vänner väldigt snabbt
♥jag vill bli designer eller pilot (so lärare)
jag hatar att städa ibland
♥jag gillar skolan ibland
♥jag bloggar för att jag vill att andra ska känna mig bättre
♥jag har alltid älskat tisdagar I don´t know why
♥jag blir irreterad när någon äter tuggummi med ljud
♥idag har jag fått en iphone
♥jag går igenom startsidan på fb många gånger om dagen
♥jag älskar min familj högst av allt
♥jag brukar mest bråka med killar
♥jag har alltid gillat mitt liv helt underbart
♥när jag är arg vill jag bara slå någon men sen när jag tänker på det skrattar jag
♥jag vet att ingen orkar läsa men det är bara upp till er
♥glömm inte att jag älskar er underbara läsare
♥just nu aka jag laga mat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0