forget your worries, tomorrow will be new..

HEEEEJ på er haft en superduper rolig dag som jag aldrig kommer att glömma jag älskar er tjejor
ni gör mina dagar NI ÄR FÖR BRAA SKA NI VETA!
STORT GRATTIS FÖR DIG LARAKEA DU ÄR GO <3
hoppas du haft en bäst dag eller jag vet att du har haft det med många presenter ju
jag älskar dig tjejen <3

presenten hon fick av mig var ett halsband och en örhänge som hon tyckte var jätte söta haha jao vad ska man säga mer nu då jag säger bara ha det så bra och juste imorgon ska jag också på en halloween fest med tjejeron igen det ska bli sjukt kul
här får ni en bild på hur jag såg ut


Kommentarer
Postat av: iisaacson

sv; haah ja eller hur? ^^

de flesta säger att det är den 31 oktober, så jag får väl tro på det ^^

kramis

2011-10-30 @ 01:37:47
URL: http://iisaacson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0