Happy!

HELLO THERE!
är på skit bra humör det började med att mina kompisar väntade på mig utanför mitt hus
för de ville gå till skolan med mig utan att jag visste kolla vilka underbara vänner jag har
o vi började kl 10:00 idag som vi gör varje torsdag halva klassen har inte hemkunskap så..
sen på första lektionen spelade vi bara typ hänga gubben på engleska o sen engleska glossor
efter hade vi idrott det var faktiskt ganska roligt det klart att det är roligt när man har Ove
sedan hade vi matte test det jäkligt bra asså trodde aldrig det men så här var det iaf
o när vi hade No då skulle vi träna till No provet till imorgon men så sa hon att vi kan ha
provet på måndag vi ba JAAAAAAA.. det klart vi kan göra det
alla slutade utan jag för jag hade hemspråk det var skit roligt för vi bara spelade många
spel typ i en halvtimme sen gick jag o mamma o köpte kläder lite o så
JUST NU E JAG HEMMA ENTLIGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0