Tidsfördriv

100 frågor!

1. Fullständigt namn? luna alaa alden abu chanab
2. Exakt ålder? 14 år
3. Vart bor du? göteborg
4. Bor tillsammans med? mamma,pappa,mina 3 bröder
5. Husdjur? inga
6. Färg på ditt hus? vit
7. När är du född? 26 juni 1997
8. Klass? 8:an
9. Vilket år tar du studenten? om ett år
10. Något jobb? nej
11. När ska du sova ikväll? 1:30
13. Duschat idag? nej
14. Kramat någon idag? ja
15. Pussat någon idag? nej
16. Vad har du ätit? nudlar

17. Dagens klädsel? shorts och en tröja
18. Dagens smink? ingen haha
19. Dagens sötnos? min lille bror ( den minsta)
20. Dagens roligaste? jag och min bror dansade
21. Har du många vänner? japp klart
22. Hur många har du kysst? inga faktist
23. Vem kramade du senast? mamma
24. Vem pussade du senast? min lille bror hehe
25. Hur många har varit otrogna med dig?
27. Har du pojk-/flickvän? nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? beslinda
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?  zeinab- när ska vi träffas

FAVORIT:
31. Film? - det finns väldigt många
32. Låt? - många
33. Mat? -
spagetti
34. Dryck? - cola
37. Stad? - Göteborg
38. Land? -
saudiarabien
39. Ämne i skolan? - So
40. År? 2011

 

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - vet ej haha
42. Drickan du drack? - vatten hehe
43. Gången du spydde? - kommer inte ihåg 
44. Gången du grät? - torsdags...
45. Pizzan du åt?
-
46. Gången du var i göteborg? - Jag bor här
47. Gången du var i stockholm? - för ett år sen
48. Gången du var hög? - aldrig varit det
49. Personen som såg dig gråta? - min familj haha

 

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - ut och festa
54. Tv-spel eller datorspel? - Dataspel.
55. Singel eller upptagen? - Singel
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget av de
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - big brother
60. Svart hår eller blondt? - båda tror jag men blånd passar inte mig i think
61. Blåa ögon eller bruna? blåa
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - GÖTEBORG!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca-Cola eller Fanta? - coca-cola
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö? - Leva

 

ANTAL:
70. Personer du älskar? - många kan inte räkna men de som jag älskar vet redan det så jag behöver inte säga det
71. Personer du hatar? - jag hatar inte folk men jag kan bara akta mig för de som jag inte vill prata med
72. Personer som sagt jag älskar dig? - många


73. Personer som hatat dig? - det kanske är måga men de som älskar mig bryr jag mig om inte de som hatar mig
74. Glassar du ätit på en dag? - två
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? -
76. Gånger du haft minnesluckor? - inga
77. Piercingar har du? - bara öronen
78. Personer du saknar just nu? inte så många 
79. Gånger ditt hjärta brustit? - inga

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - ingen
81. Ska du träffa imorgon? - någon ska jag la träffa,har inte bestämt än hehe
82. Sjöng du senast för? - aldrig för någon eller jo min familj när jag har det tråkigt eller på bra humör haha men jag inte bra röst
83. Hade du senast en MSN-konversation med? - det var länge sen så kommer inte ihåg
84. Spelade du tv-spel med senast? - min bror I think
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - ingen haha
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - tror inte det finns nogån just nu
87. Förtjänar att dö? - Ingen?
89. Vill du sova brevid inatt? - min mamma haha

 

VAD:
90. Gör dig glad? - my friends and my famely
91. Gör dig ledsen? - Massa saker.
92. Vad vill du helst göra nu? - bada
93. Önskar du att du slapp göra? - sommar skola i över imorgon
94. Vill du ha nu? - choklad
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -  i-phone men inte pengr som jag ville ha förut för ja har för mkt nu
96. Längtar du till? - grekland snart
97. Tycker du om dina betyg? - ja det gick bra
98. Ångrar du i ditt liv? - Inget.
99. Är det bästa som har hänt dig? - att min pappa kom för att bo med oss
100. Varför gjorde du detta? - har det för tråkigt men bra natt humör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0