har det tråkigt,så ni får känna mig bättre ändå! :)

Matvanor:

Bästa maträtt? mycket!

Bästa dryck? cola

Hat dryck och maträtt? vet ej

Bästa alkoholdryck? inget

Använder du smör på smörgåsen? inte alltid

Smågodis eller färdiga påsar? små godis

Favoritglass? jag vet inte vad den heter men den e grön hehe

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? olika i think

Har du mer skor än kläder? nej men jag har många skor för jag gillar det!

Favoritplagg? många

Hatplagg? inte många hehe

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? pluggar

Vad vill du bli? pilot

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? ja

Är lönen viktigast? nepp

Boende:

Lägenhet eller hus? hus tror jag men jag bor i en lägenhet

Framtidsplaner med boende? resa till många länder för jag ska bli pilot då haha

Litet eller jättestort? inte liten o inte jätte stort heller så lagom blir det!

Drömboende? ha en egen flygplan

Landet eller mitt i stan? landet

Mysigt eller sterilt? båda

Lite allt möjligt:

Har du barn? nej jag är 14 år

Är otrohet okej? nej men alla tycker olika

Älskar du någon? nej, eller om du menar familjen och vänner så är de ja klart

Betyder familjen mycket för dig? ja så klart de betyder allt

Är du lojal? vad menas med det ens?

Tycker du om att dricka dig full? jag är 14 år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0