speak only when you feel your words are better than your silence


hej hej hoppas ni har haft en jätte bra dag för det har jag
En sådan dag som är full med skratt och kärlek skulle jag
välja ha många gånger men alla har sina dåliga stunder
så är det bara..
imorgon börjar jag kl 10:00 jag älskar torsdagar jag ska
möta Larsa på morgonen så går vi tillsamans till skolan
imorgon kommer det att vara en bra dag också hoppas
det iaf,, ha det så bra ni också och
..tänk bara positivt

..ta dagen som den komme
r glöm bara det som är dåliga

..allt kommer lösa sig det finns alltid något sätt..


Kommentarer
Postat av: K A R I N

Sv: tack så mkt!

haft en bra dag?

2011-12-15 @ 15:11:51
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0