Gårdagen 2/12/2011

den här dagen kommer att vara ett minne för livet för mig asså, jag har pratat med alla mina saknade kusiner i nästan fyra timmar fyfan va länge sen vi pratade eller träffades ens det gick nu fyra och ett halvt år sen vi träffade sist :(
vi hade aldrig tråkigt tillsamans vi kunde alltid hitta på något kul när vi var med varandra även när vi var tjejer eller killar. Det mest roligaste vi brukade ha ihop är när vi sover över då brukade vi leka sanning eller kånka eller när vi spelar kort o den som förlurar får göra frukost till alla i de här minutrerna kom jag ihåg allt detta denna dagen kommer jag aldrig att glömma 2/12/2011 ett minne för livet
jag saknar er alla ni ska veta att jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0