!?

Man ba hallå hur tänker ni egentligen.
Eller varför bloggar ni?
Jag fick många kommentarer på varför jag egentligen bloggar o nu ska jag svara på det
jag bloggar för att jag tycker det är kul för om jag vill komma ihåg någon dag jag hade
väldigt roligt med familjen eller vänner eller någon dag jag kom ihåg o vad jag skrev om
i bloggen så meningen med min blogg är inte att många läsare ska läsa eller så o ni som
läser min blogg kanske har märkt att jag inte bryr mig om min statsik eller kommentarer
meningen med min blogg är att jag ska behålla den för mig själv o läsa den själv om nåra
år :D men jag menar aldrig att jag inte gillar att ni ska läsa min blogg för där kände jag
mig bara lite taskig <3 men kärlek till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0